مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-23اجتماعي

تلف شدن 10 قلاده فُک خَزَری (فیلم)


فک های خزری اواخر پاییز برای تولیدمثل به مناطق شمالی دریای خزر که عمق کمتر و آب یخ زده دارند می روند و با فرا رسیدن بهار و تابستان به سمت آب های ساحلی ایران مهاجرت می کنند.

- کوروس ربیعی رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران با بیان اینکه لاشه 10 قلاده فُک خَزَری امسال در نوار ساحلی مازندران کشف شده است، گفت: لاشه این فوک ها در نوار ساحلی جویبار، بابلسر، میانکاله، تنکابن و چالوس کشف و بیشترین میزان تلفات نیز در مناطق مرکزی جویبار و بابلسر گزارش شده است.

او افزود: فک های خزری اواخر پاییز برای تولیدمثل به مناطق شمالی دریای خزر که عمق کمتر و آب یخ زده دارند می روند و با فرا رسیدن بهار و تابستان به سمت آب های ساحلی ایران مهاجرت می کنند.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران ادامه داد: تلفات فک های خزری در اواخر بهار و تابستان و همزمان با مهاجرت آن ها به آب های ساحلی ایران سال های گذشته نیز گزارش شده بود.

ربیعی با بیان اینکه تلفات فک های خزری بر اساس داده هایی که در سه سال گذشته بدست آمده است تا آبان ماه هم امکان دارد ادامه داشته باشد، گفت: لاشه 20 قلاده فک خزری پارسال در نوار ساحلی مازندران کشف شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن 10 قلاده فُک خَزَری (فیلم)

تلف شدن 10 قلاده فُک خَزَری (فیلم)