مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 00:302023-09-11اقتصادي

روستاهای زیان دیده از طرح «قمرود» در انتظار آب رسانی


روستاهای زیان دیده از طرح «قمرود» در الیگودرز سال هاست که در انتظار آب رسانی مانده اند و حالا مسئولان خبر می دهند که پروژه آبرسانی به این روستاها تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- الیگودرز - روستاهای زیان دیده از طرح قمرود در الیگودرز سال هاست که در انتظار آب رسانی مانده اند و حالا مسئولان خبر می دهند که پروژه آبرسانی به این روستاها تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هدف از اجرای طرح قمرود انتقال 181 میلیون مترمکعب آب در سال از سرشاخه های دز به سد کوچری و تصفیه خانه دو دهک جهت تأمین آب شرب و صنعت درازمدت شهرهای خوانسار، خمین، گلپایگان، محلات، نیمور، سلفچگان، ساوه و قم برای جبران روزافزون کمبود آبی شهرهایی که از رشد جمعیت سریعی برخوردار است و این طرح عظیم برای افق 1420 در نظر گرفته شده است.

روستاهای الیگودرز همچنان در انتظار آب رسانی باوجوداینکه پروژه قمرود برای مردم برخی از شهرها و استان های کشور پروژه ای حیات بخش بود ولی مردم شهرستان الیگودرز به عنوان یکی از پرآب ترین شهرستان های استان با اجرای این پروژه از کمبود آب به شدت رنج می برند.

این پروژه شاید در نگاه اول از سوی مسئولان وزارت نیرو به نام طرح انتقال آب از سرشاخه های دز به قمرود نام نهاده شده باشد، ولی در واقع این پروژه از روستاهای الیگودرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای زیان دیده از طرح «قمرود» در انتظار آب رسانی

روستاهای زیان دیده از طرح «قمرود» در انتظار آب رسانی