مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 21:452023-08-23سياسي

ضرورت ارتقای فرهنگ عمومی در استفاده صحیح از منابع طبیعی


مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور با اشاره به اینکه مهم ترین عامل تهدید برای منابع طبیعی ما انسان ها هستیم، گفت: مردم کشور ما در استفاده نادرست از منابع طبیعی در رتبه یک قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا احمدی امروز در گردهمایی روسای آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه عامل تهدید کننده منابع طبیعی در کشور، ناتوانی ما در استفاده از این منابع است، گفت: مردم کشور ما در استفاده نادرست از منابع طبیعی در رتبه یک قرار دارند، مهم ترین عامل تهدید برای منابع طبیعی ما انسان ها هستیم.

 مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور در ادامه با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری از جمله استان هایست که دارای سرمایه های طبیعی فراوان است، اضافه کرد: ریل گذاری جدیدی از سوی منابع طبیعی شکل گرفته است که در راستای آن منابع طبیعی و سازمان منابع طبیعی باید بدون مرز باشند، ما باید بتوانیم از ظرفیت های مابقی ساختار ها و ساز و کارها نیز استفاده کنیم.

احمدی ادامه داد: هر ارگان و نهادی باید به سازمان منابع طبیعی جهت حفظ منابع خدادادی تبدیل شود، که قلب این کار افزایش آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی در کل کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای فرهنگ عمومی در استفاده صحیح از منابع طبیعی

ضرورت ارتقای فرهنگ عمومی در استفاده صحیح از منابع طبیعی