مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-12سياسي

امام جمعه جدید شهرستان میانه معرفی شد


آیین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان میانه با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تکریم و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان میانه شامگاه دوشنبه با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار و حجت الاسلام رشادی به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.

گفتنی است حجت الاسلام رشادی پیش از این به مدت دو سال مسؤلیت امامت جمعه شهرستان کلیبر را برعهده داشت و در سوابق خود امامت جمعه شهرستان های پارس آباد و هشترود و نیز تبلیغ و تدریس در کشورهای همچون امارات متحده عربی، بلاروس و آذربایجان و همچنین تألیف دو کتاب با عناوین آشنایی با علم حدیث و آموزش بدون استاد در کارنامه خود دارد.

در بخشی از حکم امام جمعه جدید میانه آمده است: حجت الاسلام والمسلمین آقای سید سعید رشادی، براساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و از طرف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، جنابعالی به عنوان امام جمعه شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید.

در تقدیرنامه امام جمعه سابق نیز از زحمات حجت الاسلام والمسلمین آقای عبدالله محمدی در سنگر نماز جمعه میانه قدردانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جدید شهرستان میانه معرفی شد

امام جمعه جدید شهرستان میانه معرفی شد