مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-14سياسي

شهدا ترجمان واقعی ایمان، عزت و افتخار ملت ایران هستند


رییس کمیته جستجوی نیروهای مسلح گفت: راه شهدا راه روشنی است و شهدا ترجمان واقعی ایمان، صلابت، عزت و افتخار ملت ایران هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کمیته جستجوی نیروهای مسلح گفت: راه شهدا راه روشنی است و شهدا ترجمان واقعی ایمان، صلابت، عزت و افتخار ملت ایران هستند.

سردار باقر زاده 23 شهریور در آیین تشییع پیکر 23شهید دوران دفاع مقدس در ارومیه با اشاره به اینکه ارومیه شهر مردان و زنان فتنه شکن، بصیر، مومن و انقلابی است، تصریح کرد: شهدا امروز بر شانه های مردمی تشییع می شود که از زمان انقلاب تاکنون فتنه شکنی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شهدا زمانی که به میدان ایثار رفتند لحظه ای در راه خود و هدفشان تردید نکردند، اظهار کرد: پیام شهدا به ملت این است که ما تا آخرین قطره خون باید در سنگر مقاومت بمانیم و همچون امیر الممونین علی( ع) بر پیمان الهی خود استوا، باشیم و عقب نشینی نکنیم.

رییس کمیته جستجوی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: حضور برادران و خواهران اهل سنت و تشیع در این مراسم نشانه این است که شیعه و سنی در دفاع از ارزش های نظام و انقلاب و تمامیت ارضی ملی همراه، هم هدف و هم سنگر هستند.

وی با تاکید به اینکه وصیت شهدا حفظ حجاب و دفاع از ولایت فقیه است، یاد آور شد: تشییع این شهدا یک پیام دارد و آن این است که ملت ایران در دفاع از ارزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا ترجمان واقعی ایمان، عزت و افتخار ملت ایران هستند

شهدا ترجمان واقعی ایمان، عزت و افتخار ملت ایران هستند