مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 07:002023-09-21بين الملل

هدف اصلی جمهوری آذربایجان از تداوم درگیری ها با ارمنستان


یک کارشناس مسائل قفقاز معتقد است جنگ قره باغ برای خود این منطقه نیست بلکه برای رسیدن به هدف نهایی و ایجاد دالان زنگزور است.

- یک کارشناس مسائل قفقاز معتقد است جنگ قره باغ برای خود این منطقه نیست بلکه برای رسیدن به هدف نهایی و ایجاد دالان زنگزور است.

اقدامات ضدتروریستی محلی در منطقه قره باغ کوهستانی از سوی جمهوری آذربایجان، بار دیگر تنش و درگیری در این منطقه را میان ایروان و باکو تشدید کرد.

ارمنستان روز سه شنبه اعلام کرد نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان مواضع نظامی و نیروهای این کشور را هدف قرار داده اند و از سوی دیگر جمهوری آذربایجان تاکید کرد باکو اقدامات ضدتروریستی محلی را در قره باغ برای بازگرداندن نظم قانون اساسی آغاز کرده است.

از این رو، فعالیت های ضدتروریستی محلی برای اطمینان از اجرای مفاد بیانیه سه جانبه، سرکوب تحرکات گسترده در منطقه اقتصادی قره باغ، خلع سلاح و تضمین خروج نیروهای مسلح ارمنستان از سرزمین های ما، خنثی کردن ارتش آن ها، امنیت زیرساخت ها، تامین امنیت جمعیت غیرنظامی بازگشته به سرزمین های آزاد شده از اشغال، غیرنظامیان درگیر در کار ساخت و ساز و مرمت و پرسنل نظامی ما و در نهایت بازگرداندن نظم قانون اساسی جمهوری آذربایجان آغاز شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی جمهوری آذربایجان از تداوم درگیری ها با ارمنستان

هدف اصلی جمهوری آذربایجان از تداوم درگیری ها با ارمنستان