مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-09اجتماعي

نقشه راه فضای سبز پایتخت تدوین می شود/درختان خشک تهران باید جمع آوری شوند


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از پیگیری برای تدوین طرح جامع «فضای سبز تهران» خبر داد و گفت: ما نقشه راه بسیار خوبی را برای اولین بار در این خصوص تکمیل می کنیم.

- رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از پیگیری برای تدوین طرح جامع فضای سبز تهران خبر داد و گفت: ما نقشه راه بسیار خوبی را برای اولین بار در این خصوص تکمیل می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی با بیان اینکه آبیاری برخی درختان به کندی انجام می شود، اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا در سال جاری، نگرانی ها روز افزون شده و باید نسبت به آبیاری فضای سبز و بوستان های جنگلی از جمله چیتگر، سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید تصمیم گیری برای درختان خشک در دستور کار قرار بگیرد، یادآور شد: درختان خشک تهران باید جمع آوری شوند تا هر شهروندی به ما گزارش خشک شدن درختان را داد، بدانیم آن درخت در چه سالی خشک شده است؛ علاوه بر جمع آوری درختان خشک، باید درختان سبز جایگزین شوند.

پیرهادی همچنین تصریح کرد: باید نسبت به ایجاد برخی شبکه های آبیاری، ایجاد مخازن آبیاری فضای سبز و همچنین اجرای طرح های تحولی از جمله طرح جامع فضای سبز شهر تهران و طرح جامع آب خام توجه جدی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه فضای سبز پایتخت تدوین می شود/درختان خشک تهران باید جمع آوری شوند

نقشه راه فضای سبز پایتخت تدوین می شود/درختان خشک تهران باید جمع آوری شوند