مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-10اجتماعي

مسجد جامع و معضلی به نام سرویس های بهداشتی


اگرچه عبور مترو درست در نزدیکی مسجد جامع اصفهان حدیث پر دردی است که تمامی ندارد، اما سرویس های بهداشتیِ موجود در شمال غربیِ این پایگاه جهانی نیز چالش و تهدیدی جدی برای این بنای تاریخی به شمار می رود و به نظر می رسد نهادهای متولی هنوز به راهکاری در این خصوص نرسیده اند! - علی قاسم زاده، شهردار اصفهان نیز دراین باره توضیح داد: در این خصوص بین شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تعاملی صورت گرفته ولی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

او اضافه کرد: این پروژه بسیار خاص است و باید زمین مناسب برای این منظور را پیدا کنیم تا در آنجا سرویس های بهداشتی جدیدی ساخته شود و به این ترتیب آمدوشد به سرویس های بهداشتی مسجد جامع محدود شود، چراکه در حال حاضر کسبه بازارهم از سرویس بهداشتی این مسجد استفاده می کنند و حجم بار روی آن خیلی زیاد است.

شهردار اصفهان تأکید کرد: پیگیر این موضوع هستیم تا ان شاءالله محل مناسب برای ساخت سرویس های بهداشتی مشخص شود؛ ضمن اینکه چون به دنبال زمینی در همین محدوده هستیم یعنی در نزدیکی مسجد جامع، بنابراین شکلِ ساخت وساز آن هم باید کاملاً کارشناسی شده و زیرنظر اداره میراث فرهنگی استان و با دقت روی معماری آن لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جامع و معضلی به نام سرویس های بهداشتی

مسجد جامع و معضلی به نام سرویس های بهداشتی