مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-29سياسي

مدیرانی که دغدغه رفع معضلات اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد را ندارند


بیش از 36 هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه شهر یاسوج ساکن هستند و معضلات و آسیب های اجتماعی مردم را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل محرومیت ها و عقب ماندگی هایی که دارد از آسیب های اجتماعی بالایی برخوردار است و کاهش معضلات ناشی از آسیب های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی مناسب از سوی مسوولان است.

طبق اعلام مسوولان استان، 36 هزار نفر از جمعیت شهر یاسوج در مناطق حاشیه نشین مادوان و بلهزار ساکن هستند، مناطقی که در معرض آسیب های اجتماعی زیادی است و می طلبد در این زمینه برنامه ریزی شود اما آنچه در استان و بین مدیران مشاهده می شود که بسیار هم نگران کننده است بی توجهی و در واقع بی مهری مدیران مرتبط با موضوع آسیب های اجتماعی در جلسات و برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

مدیران در نشست چند وقت پیش کارگروه فرهنگی و اجتماعی که کارگروه مهمی به شمار می رود و زیرمجموعه کارگروه برنامه ریزی است غایب بودند که انتقادات معاون سیاسی را به همراه داشت.

سید جواد هاشمی مهر در همین خصوص گفت: بارها اهمیت کارگروه فرهنگی و اجتماعی را به مدیران گوشزد کردیم اما بازهم در این جلسه حضور ندارند و یا معاون و کارشناس به جلسه فرستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرانی که دغدغه رفع معضلات اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد را ندارند

مدیرانی که دغدغه رفع معضلات اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد را ندارند