مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-23اقتصادي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 83 طرح کشاورزی در مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 83 طرح شاخص کشاورزی در استان بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود، - ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 83 طرح شاخص کشاورزی در استان بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود، گفت: برای اجرای این طرح ها بیش از 1021 میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری شده است.

حسن عنایتی کلیجی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 78 طرح زراعت، باغبانی، دام و طیور، صنایع بسته بندی و آب و خاک با بیش از 310 میلیارد تومان در این هفته بهره برداری می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: این طرح ها شامل احداث چندین واحد گلخانه، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، لاینینگ کانال انتقال آب، بهسازی آببندان، آبیاری تحت فشار، کارخانه خوراک دام، کشتارگاه صنعتی دام، دامداری و مرغداری صنعتی، انتقال آب با لوله و بسته بندی برنج، غلات و حبوبات و گیاهان دارویی است.

عنایتی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها 209 نفر به صورت مستقیم مشغول کار می شوند، گفت:9340 خانوار در 110 روستای مازندران از آثار طرح هایی که هفته دولت بهره برداری می شود برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 83 طرح کشاورزی در مازندران

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 83 طرح کشاورزی در مازندران