مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-30بين الملل

عربستان پیشنهاد از سرگیری کمک های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین را داده است


وال استریت ژورنال از پیشنهادات عربستان برای از سرگیری حمایت مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین پرده برداشت؛ پیشنهاداتی که به عنوان بخشی از «تلاش های ریاض برای غلبه بر موانع موجود در مسیر برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی» توصیف شده اند.

- وال استریت ژورنال از پیشنهادات عربستان برای از سرگیری حمایت مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین پرده برداشت؛ پیشنهاداتی که به عنوان بخشی از تلاش های ریاض برای غلبه بر موانع موجود در مسیر برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی توصیف شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه به نقل از مقامات سعودی نوشت، آنها تلاش می کنند در مقابل رسیدن به اهداف شان حمایت محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را در ازای روابط با رژیم صهیونیستی، مشروعیت دادن بیشتر به هرگونه توافق نهایی و برداشتن هرگونه اتهامی از ریاض مبنی بر قربانی کردن تلاش های فلسطینی ها برای ایجاد یک کشور مستقل، تامین کنند.

مقامات گفتند که برای پیشبرد منافع خود، تشکیلات خودگردان فلسطین به زودی یک هیئت بلندپایه را به عربستان سعودی اعزام خواهد کرد تا در مورد آنچه عربستان می تواند در گفت وگو با تل آویو انجام دهد تا امیدهای رو به کاهش برای ایجاد یک کشور فلسطین را تقویت کند، بحث کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان پیشنهاد از سرگیری کمک های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین را داده است

عربستان پیشنهاد از سرگیری کمک های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین را داده است