مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-17سياسي

کازرون با برگزاری دو یادواره شهدا به پیشواز هفته دفاع مقدس رفت


شهرستان کازرون با برگزاری دو یادواره شهدای روستای قلعه سید و مهرنجان در ایام سوگواری رحلت رسول الله(ص) و دو ذریه مطهرش به پیشواز هفته دفاع مقدس رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، محمد صباحی امام جمعه کازرون در یادواره 23شهید روستای قلعه سید کازرون با اشاره به ویژگی  ازخودگذشتگی شهدا گفت: ویژگی خاص شهدا از خودگذشتگی آنها بود که از کنار تمنیات و نفسانیت خویش توانستند بگذرند و برای همین توانستند مسیر درست آفرینش را درست طی کنند و لذا توانستند در نزد خدا عزیز شوند.

اگر همین درس و ویژگی را ما در زندگی فرد فرد افزاد جامعه چه مردم و چه مسئولین ساری و جاری شود، بسیاری از مشکلات و مسائل حل و فصل خواهد شد.

اسفندیار رضایی، مسئول اسبق بسیج دانشجویی استان فارس نیز در یادواره 27شهید روستای مهرنجان کازرون ضمن اشاره به جایگاه شهدا در راستای تمدن سازی  نوین اسلامی  گفت: دفاع مقدس ما یکی از سنگرهای تمدن سازی نوین اسلامی بود که شهدا درست تکلیف خود را شناختند و به موقع و به هنگام با رشادت و شجاعت آنرا انجام دادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: فتح الفتوح  این انقلاب در همه دهه هایش جوانان بودند و هستند و همین ها هستند که در تمدن سازی نوین اسلامی نقش آفرینی کرده اند و جوانان امروز هم علی رغم محاسبات غلط دشمنان با توکل و ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کازرون با برگزاری دو یادواره شهدا به پیشواز هفته دفاع مقدس رفت

کازرون با برگزاری دو یادواره شهدا به پیشواز هفته دفاع مقدس رفت