مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:002023-08-28اجتماعي

توصیه به زائران اربعین: حداکثر یک روز در کربلا بمانید


رییس ستاد اربعین کشور خاطرنشان کرد: در هر کدام از مرزها بودیم لبخند رضایت را بر لبان زائران می بینیم و این خستگی را از تن همه خدمتگزاران زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برطرف می کند و به فضل الهی یک اربعین به یاد ماندنی در حال رقم خوردن است.

- رییس ستاد اربعین کشور خاطرنشان کرد: در هر کدام از مرزها بودیم لبخند رضایت را بر لبان زائران می بینیم و این خستگی را از تن همه خدمتگزاران زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برطرف می کند و به فضل الهی یک اربعین به یاد ماندنی در حال رقم خوردن است.

رییس ستاد اربعین کشور از افزایش 35 درصدی تردد زوار از مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و به زائران توصیه کرد که حداکثر یک روز در کربلا اقامت داشته باشند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجید میراحمدی در این باره گفت: در بازدیدی که از مرزهای شلمچه و چذابه داشتیم بحمدالله این مرزها بسیار هماهنگ، خوب، منضبط و با تسهیلات زیرساختی فراوان هستند به همین خاطر توصیه می کنم عزیزانی که مکان جغرافیایی آنها به این مرزها نزدیک است حتماً مرزهای خوزستان به خصوص چذابه را برای سفر به عتبات انتخاب کنند.

تاکنون و در مجموع 600 هزار نفر از دو مرز شلمچه و چذابه عبور کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش زوار را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه به زائران اربعین: حداکثر یک روز در کربلا بمانید

توصیه به زائران اربعین: حداکثر یک روز در کربلا بمانید