مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-23سياسي

خانه جوان در میناب راه اندازی می شود


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : راه اندازی خانه جوانان بستری مناسب برای مشارکت جوانان در توسعه است ، در هفته دولت خانه جوان در این شهرستان آغاز بکار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید سلحشور فرماندار ویژه میناب امروز در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان باید طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب با یک برنامه ریزی هدفمند و حرکتی رو به جلو، کاری ماندگار برای امیدواری جوانان انجام دهند و تمام تلاش خود را بکار گیرند تا برنامه های حوزه جوانان را قوی و پربارتر اجرا کنند.

وی با بیان این مطلب که محور فعالیت جامعه جوانان هستند و اگر جوان ما انگیزه لازم را نداشته باشد، جامعه ای فرسوده را شاهد خواهیم بود افزود: ما باید در حوزه جهاد تبیین و دستاوردهای نظام که الزام موضوع جوان است بطور ویژه کار کنیم و همه دستگاهها باید برای جوانان وقت بگذارند.

سلحشور توجه به سه حوزه مسکن، اشتغال و جوانان را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: با همه عقب ماندگی های که در سه حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان داشتیم اما با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، در این سه حوزه پیشرفت خوبی داشته ایم و اگر بخواهیم برای جوانان کاری انجام دهیم باید این سه موضوع را در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه جوان در میناب راه اندازی می شود

خانه جوان در میناب راه اندازی می شود