مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-02سياسي

کارکنان کمیته امداد در برگزاری نمازهای جماعت پیشتاز هستند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کارکنان کمیته امداد استان اردبیل به عنوان یک نهاد انقلابی و تحت امر ولی فقیه، در انجام فریضه واجب نماز جماعت در خط مقدم حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد عصر شنبه در جلسه شورای مدیران در اردبیل، اظهار کرد: همکاران به موقع و با انگیزه ای معنوی در نمازهای یومیه و جماعت حاضر می شوند و با حضور باشکوه خود سعی می کنند برپایی نمازهای جماعت و سایر برنامه های مناسبتی و معنوی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: به جرأت می توان گفت همه کارکنان کمیته امداد متشرع و مقید به انجام تکالیف دینی و مذهبی هستند و به همین خاطر در انجام مسئولیت ها و مأموریت ها نیز وظایف خود را متعهدانه انجام می دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به دور از ابهام و مسائل حاشیه ای، تیم مدیریتی کمیته امداد و پرسنل این مجموعه در سنگر خدمت به مردم و پاسخگویی به مراجعین قرار دارند و سعی بر این است تا بر مبنای خرد جمعی کارها را به شکل مناسب و شایسته به پیش ببریم.

حسین نژاد افزود: انتظار این است تا در این مجموعه ارزشی و معنوی بی تفاوتی ها در انجام مسئولیت کنار گذاشته شده و همه مدیران و مسئولان در سطح استان و شهرستان تلاش کنند تا روزانه حداقل یک گره از مشکلات خانواده های تحت حمایت را باز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان کمیته امداد در برگزاری نمازهای جماعت پیشتاز هستند

کارکنان کمیته امداد در برگزاری نمازهای جماعت پیشتاز هستند