مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-12حوادث

78 کیلوگرم شیشه در بهارستان کشف شد


فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف 78 کیلوگرم روانگردان شیشه از 2 قاچاقچی موادمخدر در شهرستان بهارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: به دنبال دریافت اطلاعاتی از منابع خبری و اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهارستان از فعالیت 2 قاچاقچی موادمخدر در این محدوده با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند در ادامه نیز ماموران پس از حصول اطمینان از صحت گزارش دریافتی اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و مجوزهای لازم برای انجام عملیات را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این ماموریت ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ نیز مشارکت داشتند، گفت: ماموران پلیس در قالب دو تیم عملیاتی به محل استقرار این دو سوداگر مرگ رفته و در عملیاتی انتظامی این دو نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند؛ همچنین محل مذکور نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن 78 کیلوگرم مخدر صنعتی نوع شیشه، 400 گرم تریاک به همراه دو عدد وافور و غیره را کشف و ضبط کردند.

  فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه مخدر شیشه به طرز بسیار ماهرانه ای در منزل متهمان جاساز شده بود، گفت: در این راستا ماموران یک دستگاه خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 کیلوگرم شیشه در بهارستان کشف شد

78 کیلوگرم شیشه در بهارستان کشف شد