مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-30اقتصادي

بهره برداری از سه پروژه و آغاز عملیات بلوار ولایت به مناسبت هفته دولت در بردسکن


هم زمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از سه پروژه شهرداری و بهزیستی وآغاز زیباسازی ساخت بلوار ولایت دربردسکن انجام شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، طی مراسمی در آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت با شعار دولت مردم، پروژه میدان شهید ذاکری بلوار شهید هنرور شامل زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت و ایجاد فضای سبز با 7 میلیارد تومان، باربرداری از 60000 مترمربع آسفالت معابر شهری با صرف هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان، بهسازی و زیباسازی و احداث مسیر در کندروی بلوار ولایت در ورودی شرقی این شهر ونیز هزینه خرید یک دستگاه لیفتراک با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان که در مجموع طرح های امسال شهرداری بردسکن با 22.

5 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهر برداری قرار گرفت.

 محمدحسین مدیح شهردار بردسکن در گزارشی به فعالیت های انجام شده در حوزه شهری  با تقدیر از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به برنامه های مختلف اجرای طرح های خودپرداخت وافزود:  علیرغم  مشکلات مالی واقتصادی، خوشبختانه در دوسال اخیر  دولت کمک های خوبی را برای ابادانی در شهرها اختصاص داده است .

 شهردار بردسکن تعامل و همکاری دستگاه های اداری را ستود و اظهار داشت: در طول دوساله گذشته شهرداری بردسکن هر روز  توانسته است معبری را در سطح شهر آسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سه پروژه و آغاز عملیات بلوار ولایت به مناسبت هفته دولت در بردسکن

بهره برداری از سه پروژه و آغاز عملیات بلوار ولایت به مناسبت هفته دولت در بردسکن