مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-27فرهنگي

شامحمدی و «مجنون» در راه جشنواره فیلم فجر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، فیلم سینمایی «مجنون» تازه ترین محصول سازمان سینمایی اوج به تهیه کنندگی عباس نادران و کارگردانی مهدی شاه محمدی با روایتی از زندگی شهید مهدی زین الدین .

- فیلم سینمایی مجنون تازه ترین محصول سازمان سینمایی اوج به تهیه کنندگی عباس نادران و کارگردانی مهدی شامحمدی با روایتی از زندگی شهید مهدی زین الدین برای رونمایی در چهل ودومین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، فیلم سینمایی مجنون تازه ترین محصول سازمان سینمایی اوج به تهیه کنندگی عباس نادران و کارگردانی مهدی شاه محمدی با روایتی از زندگی شهید مهدی زین الدین برای رونمایی در چهل ودومین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

شامحمدی که بعد از سال ها تجربه فعالیت در حوزه سینمای مستند، اولین فیلم بلند سینمایی خود را کارگردانی می کند، تصویربرداری مجنون را به تازگی به پایان رسانده است و فیلم در مرحله پس تولید قرار دارد.

ایفای نقش اصلی این فیلم یعنی شهید مهدی زین الدین را سجاد بابایی برعهده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شامحمدی و «مجنون» در راه جشنواره فیلم فجر

شامحمدی و «مجنون» در راه جشنواره فیلم فجر