مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-02دانش

عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران شد


رییس دانشگاه تهران در احکامی رییس جدید دانشکده مطالعات جهان و رییس دانشکدگان علوم و فناوری های میان رشته ای دانشگاه تهران را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدرضا عاملی استاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و دبیر سابق شورایعالی انقلاب فرهنگی را با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت سه سال به عنوان رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران منصوب کرد و از تلاش های محمد سمیعی دانشیار دانشگاه تهران در مدت تصدی ریاست دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران قدردانی کرد.

رییس دانشگاه تهران در حکم دیگری، فرامرز خداییان چگنی استاد دانشگاه تهران را به عنوان رییس دانشکدگان علوم و فناوری های میان رشته ای دانشگاه تهران منصوب کرد.

مقیمی در این حکم با اشاره به الگوی جامعه محور دانشکده های زیرمجموعه دانشکدگان علوم و فناوری های میان رشته ای دانشگاه تهران، از گسترش فناوری های پیشرفته نافع، اولویت دار و بی همتا در اقتصاد دانش بنیان و نیز همکاری و تعاملات گسترده داخلی و بین المللی در نوآوری های علمی و فناوری به عنوان مأموریت های ویژه این دانشکدگان نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران شد

عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران شد