مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 22:352023-09-04سياسي

علت تغییر مکان زمین جنوب شهر بردسکن عدم اقبال عمومی بود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن گفت: علت جابه جایی زمین نهضت ملی مسکن از جنوب شهر به بالای شهر به دلیل موقعیت مکانی نامناسب زمین و عدم اقبال عمومی مردم به آن جا بود.

- رضا احمدی فر در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: از دیگر دلائل زمین نهضت ملی مسکن در جنوب شهر وجود چند معترض  به مالکیت آنجا بود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن با تشریح روند نهضت ملی بردسکن و علت تأخیر آن در بردسکن گفت: فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی شهرستان مدام موضوع نهضت ملی مسکن را پیگیری می کنند و لذا روند بررسی در اداره کل راه و شهرسازی  استان  زمان بر است .

وی افزود: به محض ابلاغ مصوبه زمین بردسکن و نقشه آن عملیات آماده سازی و هم زمان  قرعه کشی زمین ها و تحویل به متقاضیان صورت می گیرد.

وی از معرفی  و تفاهم دو قطعه زمین  در شمال بردسکن به اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و اظهار داشت: تعداد قطعات و اینکه در چندطبقه  باشد باید نقشه آن توسط راه و شهرسازی استان به شهرستان اعلام گردد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن به تعداد افراد ثبت نام شده پرداخت و اظهار داشت: در شهر بردسکن 6660 نفر ثبت نام اولیه خود را در سامانه نهضت ملی مسکن انجام داده که تاکنون 2998 نفر تأیید نهایی شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تغییر مکان زمین جنوب شهر بردسکن عدم اقبال عمومی بود

علت تغییر مکان زمین جنوب شهر بردسکن عدم اقبال عمومی بود