مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-28سياسي

خدمات رسانی 13 کانون مساجد خوزستان به زائران در عراق


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان گفت: 13 موکب از کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و بالغ بر 70 کانون دیگر در داخل کشور در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

- حجت الاسلام قاسم سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره  به رویکرد ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مبنی بر هم افزایی در برنامه های فرهنگی هنری در مواکب، اظهار کرد: از استان خوزستان کانون فرهنگی هنری طریق القدس بستان به عنوان کانون شاخص معرفی شده و با نام موکب انصارالحسین (ع) فعالیت می کند و همه تمهیدات لازم جهت خدمات رسانی به زائران برای آن اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در این موکب علاوه بر کارهای فرهنگی هنری، اقداماتی از جمله اسکان، پارکینگ خودرو و غذا به زائران ارائه می شود، افزود: این موکب روزانه برای 200 خانوار با همکاری خانواده های مرتبط با موکب اسکان و 200 پارک خودرو فراهم کرده و حدود یک هزار پرس غذا در  سه وعده توزیع می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان با بیان اینکه در عراق نیز 13 کانون فرهنگی هنری مساجد از خوزستان در مسیر شهرهای نجف تا کربلا در قالب موکب به زائران خدمات رسانی می کنند، گفت: شرایط حضور  70 کانون فرهنگی هنری دیگر نیز در داخل کشور و در مرزهای شلمچه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 13 کانون مساجد خوزستان به زائران در عراق

خدمات رسانی 13 کانون مساجد خوزستان به زائران در عراق