مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 23:502023-08-29سياسي

یادواره شهید والامقام ابراهیم آریا نژاد در کرمانشاه برگزار شد


به همت گروه 404 فاوا نزاجا یادواره شهید والامقام ابراهیم آریا نژاد در کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه سه شنبه همزمان با ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام مراسم بزرگداشتی با حضور مسئولان کشوری و لشکری و خانواده معظم شهید آریانژاد در جوار موکب رهپویان ولایت ارتش مزین بنام این شهید والامقام در ایستگاه راه آهن استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام خلیل عبداللهی رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه غرب نزاجا در این مراسم، گفت: نهضتی که سرور و سالار شهیدان با خون خود، یارانش و با تمام هستی اش رقم زد نه تنها در عصر عاشورا تمام نشد بلکه نهضتی که اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا شروع کرده بودند را امام سجاد (ع) و عقیله بنی هاشم با جهاد تبیین برای همیشه زنده نگه داشتند و به گوش جهانیان رساندند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و شناساندن سیره و سبک زندگی شهیدان والامقام به آحاد جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این یادواره است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: خوشبختانه محبوب ترین و منظم ترین موکب های خدمات رسانی به زائرین اربعین امام حسین (ع)، موکب های نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین بنام رهپویان ولایت ارتش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید والامقام ابراهیم آریا نژاد در کرمانشاه برگزار شد

یادواره شهید والامقام ابراهیم آریا نژاد در کرمانشاه برگزار شد