مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-12اقتصادي

پرونده کم فروشی یا گرانفروشی در چهار محال و بختیاری تشکیل نشد


شهرکرد_مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون پرونده کم فروشی یا گرانفروشی چهار محال و بختیاری تشکیل نشده، ولی برای برخورد با متخلفان جرایم سنگین در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فضل الله رحمتی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار کالاهای ویژه مدارس از 15 شهریور شروع شده است اظهار کرد: ناظران سازمان صنعت معدن و تجارت با همکاری سایر دستگاه ها بر نوشت افزار فروشی ها، کیف و کفش و پوشاک ویژه مدارس با دقت و حساسیت بیشتر نظارت می کنند.

وی با اشاره به اینکه درج قیمت بر روی محصولات الزامی است تصریح کرد: درج قیمت، رعایت نرخ مصوب سود و ارائه فاکتور یا برگ خرید از مواردی است که به دقت بررسی می شود.

رحمتی بیان داشت: 230 واحد صنفی نوشت افزا ر فروشی در شهرستان شهرکرد فعال است.

وی خاطر نشان کرد: فروش کالاهای با کیفیت و استاندارد بخصوص نوشت افزار بیشتر مد نظر است و با هرگونه کم فروشی گران فروشی و نبود برچسب قیمت روی کالاها برخورد قانونی می شود.

رحمتی با بیان اینکه تاکنون پرونده کم فروشی یا گرانفروشی در استان چهار محال و بختیاری تشکیل نشده، ولی برای برخورد با متخلفان جرایم سنگین و بازدارنده ای پیش بینی شده است اذعان داشت: این طرح تا 15 مهرماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده کم فروشی یا گرانفروشی در چهار محال و بختیاری تشکیل نشد

پرونده کم فروشی یا گرانفروشی در چهار محال و بختیاری تشکیل نشد