مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-02اجتماعي

زیبای شلخته! + عکس


جاده های جنگلی «دوهزار» و «سه هزار» از زیباترین جاده های ایران به شمار می آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان اند که پرورش دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه های اجاره ای بخش هایی از آن ها را قرق کرده اند.

- جاده های جنگلی دوهزار و سه هزار از زیباترین جاده های ایران به شمار می آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان اند که پرورش دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه های اجاره ای بخش هایی از آن ها را قرق کرده اند.

علاوه بر این، حاشیه این جاده ها با استقرار دکه های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی نظمی هایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنگل های دوهزار و سه هزار در دل طبیعت تنکابن در استان مازندران قرار گرفته اند و مسیر دسترسی این دو جنگل متفاوت است.

جاده دوهزار از منطقه خرم آباد در شهر تنکابن شروع می شود و در طول این مسیر جنگلی، رودخانه، آبشار و چشمه ها آب معدنی مشاهده می شود و انتهای آن به جاده و جنگل سه هزار می رسد.

جاده جنگلی دوهزار با آن که بسیار زیبا و دلفریب است، اما نابسامان به نظر می آید؛ دکه هایی که نامنظم در حاشیه ردیف شده اند و زباله هایی که رودخانه از بالادست آورده و در جنگل رها شده، کلبه هایی با فقیرترین وضعیت در حاشیه جاده که به قیمت 300 تا 500 هزار تومان برای هر شب به مسافران اجاره داده می شود، استخرهای پرورش ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبای شلخته! + عکس

زیبای شلخته! + عکس