مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-03اقتصادي

8 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام همزمان تخلیه شدند


سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از تخلیه همزمان هشت فروند کشتی حامل انواع کالاهای اساسی در اسکله های غلات بندر امام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داوود چگنی با اشاره به روند ادامه دار و بدون توقف تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی با هدف پایداری زنجیره تأمین کالا و امنیت غذایی در کشور، گفت: این کشتی ها شامل 4 فروند کشتی حامل دانه روغنی سویا، 2 فروند کشتی حامل کنجاله سویا، یک فروند کشتی شکر خام و یک فروند کشتی حامل روغن خوراکی است که عملیات تخلیه آنان از پس از پهلوگیری آغاز شد.

وی افزود: با برنامه ریزی به عمل آمده زیر نظر کارشناسان واحد امور بندری زمینه پهلودهی تحت شرایط ایمن بزرگترین کشتی های حامل غلات به بندر امام در اسکله های این مجتمع بندری فراهم آمده و پس از پهلوگیری آن ها عملیات تخلیه محموله ها با توجه به آمادگی عملیاتی و آماده به کاری بالای تجهیزات استراتژیک بندر با بهره گیری از توان نیروهای مجرب در حال انجام است.

چگنی ادامه داد: عملیات تخلیه شبانه روزی محموله کشتی های یاد شده و حمل آن به انبارهای این مجتمع بندری در کمتر از یک هفته به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام همزمان تخلیه شدند

8 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام همزمان تخلیه شدند