مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-14سياسي

رایزنی ایران در اجلاس یونسکو؛ از ویزای عربستان تا پرونده های میراثی


رییس مرکز میراث جهانی یونسکو در دیدار با قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از رایزنی با دولت عربستان برای حل مشکل سفر هیأت های خارجی از جمله ایران و سفر خود در آینده نزدیک به ایران خبر داد.

- رایزنی ایران در اجلاس یونسکو؛ از ویزای عربستان تا پرونده های میراثی رییس مرکز میراث جهانی یونسکو در دیدار با قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از رایزنی با دولت عربستان برای حل مشکل سفر هیأت های خارجی از جمله ایران و سفر خود در آینده نزدیک به ایران خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دارابی، معاون میراث فرهنگی کشور که برای شرکت در چهل و پنجمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو به شعر ریاض در عربستان سعودی سفر کرده است، با لازار آسومو ، رییس مرکز میراث جهانی یونسکو دیدار کرد.

او در این دیدار، با تأکید بر اهمیت پرونده های پیشنهادی ایران که در دستور کار کمیته میراث جهانی قرار دارد، از مساعی مرکز میراث جهانی برای هماهنگی و امور اجرایی کنوانسیون حفاظت از میراث جهانی تشکر کرد.

دارابی همچنین به مشکلات پیش آمده برای صدور ویزای برخی از اعضای هیأت ایرانی که مقرر بود در اجلاس ریاض حضور داشته باشند، اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد چنین موضوعی با اهتمام و رایزنی مرکز میراث جهانی مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران در اجلاس یونسکو؛ از ویزای عربستان تا پرونده های میراثی

رایزنی ایران در اجلاس یونسکو؛ از ویزای عربستان تا پرونده های میراثی