مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-04اقتصادي

6 درصد بودجه کشور صرف پرداخت حوادث می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه با بیان اینکه حدود 5 تا 6 درصد بودجه کشور صرف پرداخت خسارت حوادث غیرمترقبه می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدباقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی صبح امروز در جلسه اضطراری مدیران و مسوولان استان در خصوص سیل اهر اظهار کرد: بر اساس هشدار نارنجی در دو مرحله از طریق هواشناسی سیل در شهرستان های شمال استان اتفاق افتاد و چندین شهرستان و روستای استان را با اختلال و خسارت روبه رو کرد.

وی توضیح داد: در شهرستان خداآفرین 25 روستا درگیر سیل شده و خسارت 23 میلیارد تومانی در برداشت، در شهرستان ورزقان 5 روستا با خسارت 17 میلیارد تومان، در کلیبر 29 روستا با خسارت 5 میلیارد تومان، در شهرستان هوراند 17 روستا با  17 میلیارد تومان خسارت و در شهرستان اهر 31 روستا با 600 میلیارد تومان خسارت ایجاد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: تخریب پل، کانال و اماکن عمومی، واحدهای صنعتی تجاری و زیرساخت های آب و برق و گاز جزو مواردی بودند که بیشترین خسارت را دیده اند.

  تخریب 60 خودرو در سیل اهر وی ادامه داد: راه های روستایی خسارت دیده است و جاده و باغات کندوهای عسل، وسائل معیشتی تلفات احشام و 60 خودرو تخریب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 درصد بودجه کشور صرف پرداخت حوادث می شود

6 درصد بودجه کشور صرف پرداخت حوادث می شود