مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-13سياسي

کارگاه پروژه های طرح میثاق رشت تجهیز شد


شهردار رشت با اشاره به آغاز اجرای فاز عملیاتی طرح میثاق رشت گفت: بازدیدهای میدانی پیمانکاران به منظور اجرای پروژه های طرح میثاق آغاز شده و پیمانکاران برای تجهیز کارگاه نیز وارد عمل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رحیم شوقی شهردار رشت ظهر امروز در نشست بررسی اجرای پروژه های طرح میثاق در دفتر شهردار رشت با بیان اینکه در مجموعه شورا و شهرداری رشت همدلی و پشتیبانی خوبی برای اجرای طرق میثاق وجود دارد، اظهار کرد: اعضای محترم شورای رشت و در رأس ریاست شورا، حمایت بسیار خوبی از اقدامات طرح های شهرداری رشت انجام می دهند و این همراهی منجر به تسریع در پروژه ها و رفع موانع پیش رو شده است.

وی با بیان اینکه تعاملات درون سازمانی و فرادستگاهی اتفاقات خوبی را رقم می زند، افزود: یقیناً نتایج این همراهی در بهبود وضعیت زندگی شهروندان نیز تاثیرگذار است.

شهردار رشت با تأکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری با دیگر دستگاه ها نیز در بهترین شرایط تعاملی قرار دارد، بیان کرد: بازدیدهای میدانی پیمانکاران به منظور اجرای پروژه های طرح میثاق آغاز شده و پیمانکاران برای تجهیز کارگاه نیز وارد عمل شدند.

شوقی با اشاره به اینکه با تعاملات ایجاد شده اجرای این پروژه نیز با سرعت در دست انجام است، افزود: با اجرای آن بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی رشت برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه پروژه های طرح میثاق رشت تجهیز شد

کارگاه پروژه های طرح میثاق رشت تجهیز شد