مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-16حوادث

پایان آدم ربایی نوجوان 13 ساله از سمنان تا اهواز!


نوجوان 13 ساله از چنگال آدم ربایان نجات پیدا کرد و 2 نفر از متهمان این آدم ربایی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد آدم ربایی در یکی از معادن محور سمنان- دامغان، به سرعت مأموران در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل، کارگران معدن اظهار کردند که داخل اتاق کارگری مشغول استراحت بودند که 2 نفر ناشناس با سر و صورت پوشیده در حالی که سلاح سرد در دست داشتند، وارد اتاق شدند و بدون دلیل، یکی از کارگران که نوجوان 13 ساله تبعه یکی از کشورهای خارجی بود، را به زور با یک دستگاه خودرو پراید سفید از محل بردند.

موقوفه ای با اشاره به ورود سریع کارآگاهان پلیس آگاهی به این پرونده ادامه داد: از همان لحظات اولیه آدم ربایی، تحقیقات تخصصی مأموران پلیس آگاهی شروع شد و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی آدم ربایان شدیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی هویت 2 نفر از آدم ربایان که هر دو از تبعه کشورهای خارجی بودند، خبر داد و اضافه کرد: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی، یکی از متهمان را با خودروی پراید در شهرستان اهواز دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آدم ربایی نوجوان 13 ساله از سمنان تا اهواز!

پایان آدم ربایی نوجوان 13 ساله از سمنان تا اهواز!