مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-12اقتصادي

نرخ مصوب سرویس مدارس زودتر از موعد مصوب و در تیرماه ابلاغ شد


معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: نرخ مصوب سرویس مدارس زودتر از موعد مصوب و در تیرماه ابلاغ شد.

- محمود حضرتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تهیه و تعیین نرخ نامه سرویس مدارس بر عهده مدیریت شهری است اظهار کرد: نرخ مصوب سرویس مدارس از سوی شورای شهر همدان اعلام و تلاش شد تعرفه منطقی تعیین شود تا خانواده ها و رانندگان دچار مشکل نشوند.

  وی با اشاره به ثبت نام رانندگان در سامانه سرویس مدارس گفت: تاکنون 205 راننده متقاضی سرویس مدارس در سامانه ثبت نام شدند و پیش بینی می شود تا پایان شهریورماه به بیش از یک هزار راننده برسد.

معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان اظهار کرد: در حال حاضر شش شرکت 1828 ,1833, 1821, 1817, 1810 و شرکت جهان نمای شلمچه برای سرویس مدارس شناسایی و به این معاونت معرفی شده اند.

وی با تاکید بر تلاش صورت گرفته در اعلام زودتر از موعد نرخ سرویس مدارس تصریح کرد: حمل ونقل دانش آموزان بر عهده آموزش و پرورش و اشخاص حقیقی و حقوقی است و ما به سهم خود با برگزاری جلسات مختلف تلاش کردیم نرخ مصوب سرویس مدارس پیش از شروع مدارس اعلام شود.

حضرتی با بیان اینکه این نرخ تیرماه سال جاری و زودتر از موعد مقرر از سوی شورای شهر اعلام شد افزود: هزینه ماهانه مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مصوب سرویس مدارس زودتر از موعد مصوب و در تیرماه ابلاغ شد

نرخ مصوب سرویس مدارس زودتر از موعد مصوب و در تیرماه ابلاغ شد