مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-18ورزشي

ماجرای عجیب بر سر راه اعزام تنها داور زن خوزستانی به کبدی هانگژو


یک داور خوزستانی با گله مندی از بی توجهی اداره کل آموزش و پرورش و هیات کبدی استان در آستانه حضورش برای قضاوت در بازی های آسیایی کبدی زنان، گفت: - ایسنا/خوزستان یک داور خوزستانی با گله مندی از بی توجهی اداره کل آموزش و پرورش و هیات کبدی استان در آستانه حضورش برای قضاوت در بازی های آسیایی کبدی زنان، گفت: هنوز پروسه اخذ مرخصی من از آموزش و پرورش انجام نشده است و این شرایط را برای هر کسی تعریف می کنم خنده اش می گیرد.

خدیجه باجی به عنوان یکی از دو داور زن ایرانی قرار است از دوم تا هجدهم مهرماه در بازی های آسیایی هانگژو در رشته کبدی به قضاوت بپردازد.

فدراسیون نیز طی نامه رسمی این موضوع را به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان جهت انجام مراحل مرخصی وی اعلام کرده است، اما باجی از انجام نشدن این پروسه در حالی که باید 28 شهریورماه در تهران باشد، به شدت گله مند است.

او می گوید باید برای قضاوت در این رویداد مهم از تمرکز خوبی برخوردار باشم ولی متاسفانه با این شرایط و این که هنوز رییس هیات کبدی خوزستان سراعی از من نگرفته، فقط انرژی منفی به من تزریق شده است.

باجی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فدراسیون به من اعلام کرده است باید پنج روز قبل از اعزام به هانگژو یعنی 28 شهریورماه در تهران باشم اما من همچنان درگیر پروسه گرفتن مرخصی از آموزش پرورش هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب بر سر راه اعزام تنها داور زن خوزستانی به کبدی هانگژو

ماجرای عجیب بر سر راه اعزام تنها داور زن خوزستانی به کبدی هانگژو