مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:402023-08-23سياسي

سیاست زدگی در انتخابات ازعوامل محرومیت کوهدشت است


فرماندار کوهدشت یکی از پاشنه آشیل های محروم ماندن شهرستان کوهدشت را سیاست زدگی در انتخابات مجلس عنوان کرد و گفت: این موضوع منجر شده اتفاقاتی که باید برای مردم مثبت باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، محمد مرادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک از شاخص فرهنگ، خدمت به شهدا است که در این شهرستان این رو در ایام مختلف شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهدشت 130 نفر در زمینه انتخابات پیش ثبت نام کرده اند.

فرماندار کوهدشت بیان داشت: قطعا انتخابات یکی از شاخص های مهم و اثر گذار و موارد خاص انقلاب اسلامی است که انقلاب را در این حوزه نسبت به تمام حکومت ها در دنیا متفاوت می کند زیرا مردم انقلاب اسلامی را انتخاب کردند.

مرادی با بیان اینکه در همه انتخابات ها باحضور مردم، مسوولان اجرایی انتخاب شده اند، افزود: ما در دنیا این چنین حکمرانی را سابقه نداشته ایم، قطعا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای کشور سرنوشت ساز بوده و هست.

وی، یکی از پاشنه آشیل های محروم ماندن شهرستان کوهدشت را سیاست زدگی در انتخابات مجلس عنوان و تصریح کرد: این موضوع منجر شده اتفاقاتی که باید برای مردم مثبت باشد، اثر بخشی خاص خود را نداشته باشد، بنابراین باید با اصل حفاظت و عدالت و صیانت و افزایش مشارکت در انتخابات به انتخابات نگاه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست زدگی در انتخابات ازعوامل محرومیت کوهدشت است

سیاست زدگی در انتخابات ازعوامل محرومیت کوهدشت است