مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-05اقتصادي

آمادگی 99 درصدی شبکه برق استان یزد برای تامین برق مشترکین


معاون بهره برداری برق منطقه ای یزد با اشاره به اهمیت آمادگی 99 درصدی شبکه برق در این استان، گفت: ظرفیت تولید برق در استان یزد بالغ بر 2800 مگاوات است.

- علی محمد فتح آبادی، معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار کرد: استان یزد به واسطه مرکزیت و موقیت جغرافیایی به چهار راه انرژی در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان این که یزد با استان های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی و فارس ارتباط شبکه ای موثر دارد، افزود: استان یزد در پایداری شبکه برق کشور موثر است.

فتح آبادی شبکه برق استان یزد را یکی از پایدارترین شبکه های برق کشور دانست و گفت: در سال گذشته ضریب پایداری شبکه برق در این استان 95/99 ثبت شده است.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد در ادامه کسب دستاوردهای بزرگ در حوزه امنیت شبکه را از جمله نشانه های پایداری شبکه در این استان دانست و تصریح کرد: یزد در حوزه امنیت شبکه و کاهش حوادث شبکه انتقال برق رتبه برتر کشور است.

وی با بیان این که حوادث شبکه انتقال استان یزد در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 23 درصد کاهش یافته است، تأکید کرد: این مهم نشان دهنده تعمیر و نگهداری خوب شبکه در استان یزد است.

فتح آبادی با بیان این که کاهش تلفات شبکه انتقال استان یزد حدود یک درصد است، اظهار کرد: در سال 1401 در حوزه نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 99 درصدی شبکه برق استان یزد برای تامین برق مشترکین

آمادگی 99 درصدی شبکه برق استان یزد برای تامین برق مشترکین