مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-25اجتماعي

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موکب های استان در مرز شلمچه+تصاویر


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موکب های استان که در مرز شلمچه مستقر هستند بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده به همراه معاون امور عمرانی استانداری و دیگر مسوولان از موکب های استان در مرز شلمچه بازدید کرد.

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی گفت: زوار امام حسین(ع) از همه جای دنیا در حال حرکت به سمت کربلای معلی هستند.

وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر زوار استان های شرق کشور از جمله کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، شرق فارس و هرمزگان قرار دارد.

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نه تنها زوار شرق کشور بلکه این استان در مسیر تردد زوار کشورهای افغانستان، پاکستان و مسلمانان هند و حتی بنگلادش است که قصد دارند از مرز زمینی عازم کربلا شوند.

وی ادامه داد: 26 موکب از کهگیلویه و بویراحمد در کشور عراق مستقر خواهند شد که در حال انتقال امکانات به این کشور هستند، ضمن اینکه 9 موکب استان نیز در مرز شلمچه برپا شدند و به زائرین امام حسین(ع) خدمات ارائه می دهند.

  به گفته استاندار با مشارکت نفت و گاز و پتروشیمی گچساران دو سالن بزرگ با سازه های دائم و تمامی امکانات به متراژ 800 متر مربع در شلمچه در حال احداث است که یکی از سوله ها ظرف روزهای آینده آماده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موکب های استان در مرز شلمچه+تصاویر

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موکب های استان در مرز شلمچه+تصاویر