مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 20:452023-09-17سياسي

موکب های همدان با پشتیبانی کامل جبهه مردمی برقرار شد


رییس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان با بیان اینکه موکب های خدمت رسانی در ایام اربعین با پشتیبانی جبهه مردمی برپا شد گفت: مردم استان در حماسه اربعین بار دیگر مدال افتخار خادمی اباعبدالله(ع) را از آن خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید رضا موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موکب های خدمت رسان در ایام اربعین با پشتیبانی جبهه مردمی برپا شدند اظهار کرد: چه بسیار مردمی که یک سال درآمد خود را پس انداز کردند تا در قالب ایستگاه صلواتی و موکب به زوار خدمات ارائه دهند.

وی افزود: در این میان افرادی که سفارش شده نام و نشانشان محفوظ باشد ماشین زیر پای خود را فروختند و خدمت رسانی به زائران کوی حسین(ع) را ترجیح دادند.

رییس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان با بیان اینکه با این روحیه 150 موکب در مسیر رفت و برگشت به زوار اربعین خدمت رسانی کردند یادآور شد: در این بین هیچ ارگان و دستگاه دولتی مبلغی هزینه نکرده است.

وی در بخش دیگر با تاکید بر اینکه روزی استان همدان با هشت موکب خدمت رسانی را شروع کرد و امروز این تعداد به 150 موکب رسیده است گفت: صفر تا صد موکب های اربعین با همت و خادمی تمام و کمال مردم برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های همدان با پشتیبانی کامل جبهه مردمی برقرار شد

موکب های همدان با پشتیبانی کامل جبهه مردمی برقرار شد