مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 18:052023-09-15سياسي

بی اثرکردن تحریم ها از مهمترین سیاست های وزارت خارجه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبدالهیان در جشنواره مجاهدان در غربت در سالن اجتماعات دانشگاه دامغان درباره دیپلماسی ایران، - وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه بی اثرکردن تحریم ها از مهمترین سیاست های وزارت خارجه است، گفت: شش میلیارد دلار از دارایی های کشوروارد دو بانک مورد درخواست در منطقه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبدالهیان در جشنواره مجاهدان در غربت در سالن اجتماعات دانشگاه دامغان درباره دیپلماسی ایران، تاکید کرد: شش میلیارد دلار از دارایی های کشور نزد کره از فضای رسمی مبادلات بین المللی وارد دو بانک مورد درخواست در منطقه می شود.

وی با بیان اینکه وزارت امور خارجه پیگیر مطالبات است، تاکید کرد: یکی از مهمترین سیاست های وزارتخانه در منطقه بی اثر کردن تحریم ها است.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه از سال گذشته 390 میلیون پوند مطالبات از دولت انگلیس دریافت شده است، گفت: این مطالبات چهار دهه مسکوت باقی مانده بود.

امیرعبدالهیان همچنین به مجاهدان در غربت نیز اشاره کرد و گفت: غربت کلید واژه همیشگی و مشترک جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام عیسی طباطبایی در زمره چهره های تأثیرگذار جبهه مقاومت است، تاکید کرد: نمی توان از جبهه مقاومت یاد کرد و اشاره ای به شهید سلیمانی نکرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اثرکردن تحریم ها از مهمترین سیاست های وزارت خارجه است

بی اثرکردن تحریم ها از مهمترین سیاست های وزارت خارجه است