مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-27حوادث

رفع 20 مورد حادثه در طوفان شب گذشته مشهد


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: 4 مورد احتمال سقوط اشیا، یک مورد سقوط درخت روی کابل، 14 مورد آبگرفتگی در منزل و یک مورد آبگرفتگی در خیابان داشتیم که رفع شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: 4 مورد احتمال سقوط اشیا، یک مورد سقوط درخت روی کابل، 14 مورد آبگرفتگی در منزل و یک مورد آبگرفتگی در خیابان داشتیم که رفع شد.

مهدی یعقوبی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حوادث مرتبط با طوفان شب گذشته مشهد اظهار کرد: شب گذشته تمام ایستگاه های آتش نشانی، تیم های قطاعی درختان و خدمات شهری آماده باش بودند.

وی بیان کرد: ورود توده هوای گردوغباری از قسمت شمال و شمال شرق کشور به سطح شهر مشهد در روز گذشته موجب کاهش کیفیت هوا شد که شاخص لحظه ای با عدد 188 در شرایط ناسالم برای تمامی گروه ها قرار گرفت و غلظت ذرات معلق را در ساعت 18 روز شنبه به حداکثر خود رساند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: در ساعات انتهایی روز گذشته بارش باران موجب تلطیف و بهبود کیفیت هوا شد، به طوری که امروز شاخص کیفیت هوا با عدد 71 و دمای 19 درجه سانتیگراد، وضعیت مطبوعی را برای شهر مشهد رقم زده است.

یعقوبی عنوان کرد: میانگین بارش ثبت شده در 24 ساعت گذشته 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 20 مورد حادثه در طوفان شب گذشته مشهد

رفع 20 مورد حادثه در طوفان شب گذشته مشهد