مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-11سياسي

نوروزی: رد مصوبه قیر رایگان توسعه روستاها را با مشکل مواجه خواهد کرد


نماینده مردم علی آباد در مجلس با اشاره به اینکه مصوبه قیر رایگان برای نمایندگان نبوده بلکه برای روستاییان و آبادانی کشور است، گفت: با رد این مصوبه مجلس پروژه های عمرانی نیمه تمام خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز دوشنبه 20 شهریور ماه مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با اشاره به رد مصوبه قیر رایگان، گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که امروز مدنظر است بحث تامین قیر برای پروژه های عمرانی بوده که با توجه به رد مصوبه مجلس توسعه و آسفالت راه های روستایی با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن و سازمان راهداری و سازمان نوسازی مدارس با رد این مصوبه با مشکلاتی مواجه خواهند شد، افزود: هزار و 400 شهر کوچک و 60 هزار روستا نیز با رد این مصوبه دچار مشکلات می شوند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه روستاها دغدغه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است، بیان کرد: امروز نیاز است که ما بتوانیم از تصمیم نمایندگان دفاع کنیم.

مردم انتظار دارند که مجلس از حق روستاییان دفاع کند.

وی با تأکید بر اینکه این مصوبه برای نمایندگان نبوده بلکه برای روستاییان و عمران و آبادانی کشور است، افزود: همان طور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: رد مصوبه قیر رایگان توسعه روستاها را با مشکل مواجه خواهد کرد

نوروزی: رد مصوبه قیر رایگان توسعه روستاها را با مشکل مواجه خواهد کرد