مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-22سياسي

دانش آموزان از هویت علمی برخوردار شوند/ اقتدار رییس جمهور در سازمان ملل ستودنی است


نماینده ولی فقیه در مازندران با توجه به فصل تعلیم و تربیت، به ضرورت ایفای نقش اولیای مدارس تاکید کرد و گفت: دانش آموزان ما باید از هویت علمی درستی برخوردار شوند.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با توجه به فصل تعلیم و تربیت، به ضرورت ایفای نقش اولیای مدارس تاکید کرد و گفت: دانش آموزان ما باید از هویت علمی درستی برخوردار شوند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی 31 شهریور در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری با تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت امام حسن عسگری (ع) اظهار کرد: امام حسن عسگری(ع) آخرین امام دوران بودند که با شهادت ایشان شرایط حضور تمام شد و از توفیق درک محضر امام معصوم محروم و شرایط غیبت آغاز شد.

وی به حضور مقتدرانه رییس جمهوری در سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: آیت الله رییسی سال گذشته با در دست داشتن عکس سردار سلیمانی و امسال با قرآن کریم در مقابل چشمان برخی کشورهای مدعی تمدن که به طور علنی قرآن سوزی می کنند؛ حضور یافت.

خطیب نماز جمعه ساری به عزتمندی جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن هفته وحدت این مناسبت را گرامی می داریم زیرا دشمنان ما وحدت و امنیت را هدف گرفتند.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه اتفاقات سال گذشته از برنامه های معاندان نظام برای خدشه وارد کردن وحدت بین مسلمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان از هویت علمی برخوردار شوند/ اقتدار رییس جمهور در سازمان ملل ستودنی است

دانش آموزان از هویت علمی برخوردار شوند/ اقتدار رییس جمهور در سازمان ملل ستودنی است