مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-15سياسي

امام جمعه اردبیل: مقاومت و بصیرت ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشته است


مقاومت و بصیرت ملت بزرگ ما در اثر توکل بر خداوند است که برکات زیادی برای ملت و کشور داشته و دشمنان را در نقشه های شومشان ناکام گذاشته و این وعده حتمی خداوند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پر شور و گسترده نمازگزاران برگزارشد ضمن اشاره به حوادث سیل و زلزله در لیبی و مغرب اظهار کرد: قهاریت خداوند هر لحظه در تجلی است و انسان هر لحظه مقهور اراده خداوندی است و امکان خروج از قاهریت یا فرار از حکومت او وجود ندارد.

اما گاهی اسم قهاریت به طور ویژه ظاهر می شود و بر اساس حکمت الهی حوادث بسیار سنگینی با دست طبیعت در زندگی انسان رخ می دهد.

وی افزود: سیل لیبی که جان حدود20هزار نفر را گرفت و زلزله مغرب که جان نزدیک به 4هزار نفر را گرفت جزو همین حوادث سخت و سنگین است.

برای جانباختگانی که طبق روایات ما به منزله شهید هستند رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان خلفیت خداوندی و تسلّای کامل از حضرت حق مسالت داریم و از این حوادث به اسماء حسنایش پناه می بریم.

خطیب جمعه اردبیل تصریح کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها با دولت های مغرب و لیبی و مردم مصیبت زده اظهار همدردی کرده و به شدت روی آن تبلیغ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: مقاومت و بصیرت ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشته است

امام جمعه اردبیل: مقاومت و بصیرت ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشته است