مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-10سياسي

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران تغییر نکردند


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 16 رأی موافق اعضای کمیسیون های شورای شهر تهران را برای سال سوم در دوره ششم شورای شهر تهران تثبیت کردند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 16 رأی موافق اعضای کمیسیون های شورای شهر تهران را برای سال سوم در دوره ششم شورای شهر تهران تثبیت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی این شورا تعیین اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر تهران را برای سومین سال از دوره ششم شورای شهر تهران در دستور کار داشتند که نهایتا پس از بحث و بررسی، اعضای شورای شهر تهران با 16 رأی موافق اعضای کمیسیون های شورا را برای سومین سال دوره ششم تثبیت کردند.

بر همین اساس محمد آخوندی، ناصر امانی، حبیب کاشانی، احمد صادقی و میثم مظفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران و همچنین جعفر تشکری هاشمی، محمد آقامیری و علی اصغر قائمی به عنوان اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تعیین شدند.

مهدی پیرهادی، مهدی بابایی و سوده نجفی اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران و همچنین نرگس معدنی پور، زهرا شمس احسان، سید احمد علوی و علیرضا نادعلی به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تعیین شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران تغییر نکردند

اعضای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران تغییر نکردند