مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-07اجتماعي

تامین آب و برق پایدار زائران اربعین در مرزهای خسروی و منذریه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تامین آب و برق پایدار زائران اربعین در مرزهای خسروی و منذریه خبر داد.

- رضا داودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پایانه مرزی خسروی و منذریه خدمات زیادی در زمینه فاضلاب انجام شده و آب و برق نیز در تمام شهرهای واقع در مسیر مرز خسروی و موکب ها، پارکینگ ها و استراحتگاه هایی که در مسیر هستند تأمین شده و در جاهایی که امکان پوشش آب پایدار نبوده با تانکرهای آبرسانی ثابت و سیار و توزیع آب بسته بندی شده خدمات رسانی انجام شده است.

وی افزود: در نقطه صفر مرزی ایران و پایانه مرزی منذریه عراق نیز با اقدامات صورت گرفته و مجموعه خدماتی که ارائه شده رضایتمندی زوار و مسئولان را در پی داشته و در خدمات ارائه شده نیز هیچ گونه وقفه ای نداشته ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: امسال با توجه به 24 ساعته شدن مرز خسروی خدمات رسانی آب و برق نیز به صورت شبانه روزی ارائه شد که با تلاش های صورت گرفته سعی کردیم در هیچ لحظه و هیچ نقطه ای با کمبود مواجه نشویم و تا این لحظه هم هیچ کمبودی در زمینه امکانات وجود ندارد.

داوودی عنوان کرد: در حوزه فاضلاب هم در تمام شهرها شبکه های فاضلاب پایدار وجود دارد و در منطقه خسروی و حتی در منذریه هم با تعبیه تمام امکانات و ماشین آلات، تمامی سپتیک تانک ها فاضلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب و برق پایدار زائران اربعین در مرزهای خسروی و منذریه

تامین آب و برق پایدار زائران اربعین در مرزهای خسروی و منذریه