مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-02اقتصادي

ناوگان تاکسیرانی اهواز برای نوسازی نیازمند 500 میلیارد تومان است


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: 90 درصد تاکسی های اهواز فرسوده هستند یعنی عمر بالای 11 سال دارند که برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی این شهرستان به 500 میلیارد تومان وام نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر صفی خانی پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه نمایشگاه دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهر اهواز تقریباً یک میلیون و 250 هزار نفر جمعیت دارد و بر اساس شاخص، روزانه یک میلیون و 800 سفر در شهر اهواز انجام می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مترو اهواز راه اندازی نشده و تعداد اتوبوس ها جوابگو نیست می توان گفت جابه جایی مسافر بر دوش تاکسیرانی، مسافربرهای شخصی غیرمجاز و وسایل نقلیه شخصی افراد است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز با بیان اینکه از فاز اول هدفمندی یارانه ها در سال 89 حدود سه هزار دستگاه تاکسی در تاکسیرانی وجود داشت، تصریح کرد: بعد از گذشت 13 سال اکنون در سال جاری نه تنها رشد نداشته ایم بلکه افت هم داشته ایم و تعداد تاکسی ها به یک هزار و 955 دستگاه کاهش یافته است.

وی بیان کرد: از یک هزار و 955 دستگاه تاکسی در شهرستان اهواز، 90 درصد آنها فرسوده هستند یعنی عمر بالای 11 سال دارند لذا برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اهواز 500 میلیارد تومان وام نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان تاکسیرانی اهواز برای نوسازی نیازمند 500 میلیارد تومان است

ناوگان تاکسیرانی اهواز برای نوسازی نیازمند 500 میلیارد تومان است