مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-11اقتصادي

بودجه تعمیر و تجهیز دانشگاه ها به زودی پرداخت می شود


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینکه بودجه تعمیر و تجهیز دانشگاه ها به زودی پرداخت می شود، گفت:برای اولین بار 1380 میلیارد تومان بودجه تعمیر و بازسازی در تابستان به حساب دانشگاه ها واریز شد.

- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینکه بودجه تعمیر و تجهیز دانشگاه ها به زودی پرداخت می شود، گفت:برای اولین بار 1380 میلیارد تومان بودجه تعمیر و بازسازی در تابستان به حساب دانشگاه ها واریز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر خطیبی امروز در اجلاس روسای دانشگاهها با بیان اینکه به زودی بودجه تعمیر و تجهیز به دانشگاه ها پرداخت می شود، گفت: با موافقت رهبر انقلاب اسلامی صد میلیون یورو از محل صندوق توسعه به تجهیزات آزمایشگاهی اختصاص یافت و در حال انجام کارهای اداری تخصیص آن بودجه هستیم.

وی به روسای دانشگاهها توصیه کرد: از فرصت توافق صورت گرفته میان وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی در حوزه نهضت ملی مسکن، برای ساخت خوابگاه متاهلین استفاده کنند.

خطیبی گفت: زمین و اراضی دانشگاه می تواند به عنوان رهن وام استفاده شوند که این شرایط ایجاب می کند فعالیت ساخت خوابگاه متاهلین را شروع کنیم.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دانشگاه های یزد، ارومیه، رازی و کرمان به عنوان دانشگاه هایی یاد کرد که در زمینه احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه تعمیر و تجهیز دانشگاه ها به زودی پرداخت می شود

بودجه تعمیر و تجهیز دانشگاه ها به زودی پرداخت می شود