مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 22:052023-08-23سياسي

فرمانده لشکر 19 فجر فارس: هدف دشمن گرفتن اعتقاد جوانان و کانون خانواده است


فرمانده لشکر 19 فجر فارس با اشاره به اینکه دشمن از دو راه می خواهد به کشور ما ضربه بزند گفت: هدف دشمن گرفتن اعتقاد جوانان و از بین بردن کانون خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرتیپ دوم پاسدار ظهراب قنبری، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان 201 ثارالله(ع) شهرستان کازرون اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از محرم و صفر حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ سابقه ای وجود ندارد که کسی همانند حسین بن علی(ع) بعد از گذشت 140چ سال از شهادتش مردم این گونه برای زیارتش شور و شعف نشان دهند و سر از پا نشناسند.

فرمانده لشکر 19 فجر تصریح کرد: امام حسین(ع) در راه اسلام خود و همه وجودش را فدا نمود و این کار برای احیای اسلام بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 15 هزار شهید استان و خصوصا 1300 شهید شهرستان کازرون اضافه کرد: شهدای  انقلاب اسلامی در امتداد شهدای کربلا  قدم نهادنند.

سردار قنبری  تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری راهبردها را برای همه ترسیم می کند و کشور برای گذر از مشکلات روز به روز بهتر می شود.

وی به برنامه های دشمنان برای انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی دو نقشه برای نظام در دستور کار دارند که یکی از بین بردن اعتقادات جوانان کشور و دیگری از بین بردن کانون خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده لشکر 19 فجر فارس: هدف دشمن گرفتن اعتقاد جوانان و کانون خانواده است

فرمانده لشکر 19 فجر فارس: هدف دشمن گرفتن اعتقاد جوانان و کانون خانواده است