مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 05:502023-08-26ورزشي

ایران میزبان مسابقات آسیایی اسکیت می شود


رییس فدراسیون اسکیت ایران از میزبانی کشورمان از مسابقات آسیایی اسکیت خبر داد.

- مجید هنرجو در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات اسکیت دستجات آزاد کشور با اشاره به جایگاه خوب اسکیت مازندران گفت: در هر دوره از میزبانی برگزاری مسابقات کشوری بهترین ها را ارائه دادند، بازیکنان، داوران و مربیان خوبی را پرورش دادند و این باعث شود آینده مناسبی را برای این رشته در استان داشته باشیم.

وی از برنامه های فدراسیون عنوان کرد: فدراسیون در زمینه قهرمانی و مربیگری ورود پیدا کرده، امسال در بازی های آسیایی در دو رشته رول بال فری استایل 12 بازیکن اعزام می شوند که امیدواریم مدال های خوبی را کسب کنند.

رییس فدراسیون اسکیت ایران با بیان اینکه در مسابقات جهانی هند شاهد بازی خوبی در رشته رولبال بودیم، خاطرنشان کرد: احتمالاً در آذر ماه سال جاری ایران میزبانی مسابقات آسیایی بازی های اسکیت خواهد بود.

وی از آخرین برنامه های فدراسیون گفت: برای حضور مسابقات آسیایی حضور 8 بازیکن سرعت مشخص است که چهار دختر و چهار پسر هستند؛ در فری استایل هم دو دختر و دو پسر انتخاب شدند.

مهرجو با تاکید اینکه در رشته فری استایل مقام اول جهان را داریم، اظهار کرد: در رشته سرعت نیز توانستیم مقام آسیایی را کسب کنیم، در رشته هاکی مقام آسیایی و بانوان مقام سوم را در کارنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران میزبان مسابقات آسیایی اسکیت می شود

ایران میزبان مسابقات آسیایی اسکیت می شود