مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-12سياسي

شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد


در نشستی با حضور دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، ریاست شورای توسعه فرهنگ قرآنی رسماً به رییس سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در این نشست گفت: یکی از تأکیداتی که هم مقام معظم رهبری و هم رییس جمهور دارند، چابک سازی دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی است؛ پیرو این موضوع مقرر شد، شورایعالی انقلاب فرهنگی در سطح شورای قرارگاهی بماند و به کار تصدی گری در امور نپردازد.

به دنبال این تصمیم، کمیته چابک سازی تشکیل شد و در آنجا بحث و بررسی هایی صورت گرفت و تصمیماتی در 17 شورای اقماری گرفته شد که این تصمیمات به شورای معین رفت و در دو جلسه در این شورا بررسی شد.

وی افزود: براساس این تصمیم ها، مقرر شد فعالیت شورای توسعه قرآنی در چارچوب مشخص به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شود و سازمان تبلیغات بازوی شورایعالی انقلاب فرهنگی در امور قرآنی باشد.

در این سال ها اعضای محترم شورای توسعه قرآنی زحمت زیادی در حوزه سیاست گذاری کشیده اند به گونه ای که درحال حاضر کمبودی از لحاظ تعیین سیاست های فعالیت قرآنی نداریم.

خسروپناه: سازمان تبلیغات با اکثریت قاطع اعضای شورای عالی مسئولیت شورای توسعه را بر عهده گرفت حجت الاسلام خسروپناه با اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد

شورای توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد