مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-25اجتماعي

امکانات مرز خسروی برای تردد زوار اربعین بسیار مناسب است


رییس قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه مرز خسروی از امکانات و ظرفیت های خوبی برخوردار است، گفت: زائران اربعین از مرز خسروی تردد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد شرفی در پایانه مرزی خسروی، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته تلاش کردیم مأموریت اربعین امسال را بهتر از سال های گذشته به انجام برسانیم و خوشبختانه تاکنون نیز همه چیز طبق روانه و برنامه پیش رفته است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که سعی شد در مأموریت اربعین امسال حتماً مدیریت شود بحث ترافیکی بود که خوشبختانه امسال وضعیت بسیار بهتری داریم و گره های ترافیکی جاده ها خصوصاً در نقاط منتهی به پایانه های مرزی برطرف شده است.

رییس قرارگاه اربعین فراجا تصریح کرد: برای مدیریت بار ترافیکی جاده ها یک هزار و 700 تیم از پلیس راه و راهور در محورهای مواصلاتی، شهرهای محل تردد زوار و پایانه های مرزی مستقر شده اند و به صورت شبانه روز حضور دارند.

شرفی یادآوری کرد: همچنین برای تأمین امنیت زائران راه های محل تردد زوار، پایانه های مرزی، پارکینگ ها و … 2 هزار واحد گشتی پلیس مستقر شده اند تا با تأمین امنیت، خدمات لازم را به زائران ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع سه هزار و 700 نیروی پلیس در جاده ها و پایانه های مرزی کار تأمین امنیت ترافیکی و محیطی را برعهده دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مرز خسروی برای تردد زوار اربعین بسیار مناسب است

امکانات مرز خسروی برای تردد زوار اربعین بسیار مناسب است