مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-18دانش

ارتقای امنیت خودروهای داخلی با فناوری ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، جعفرامینی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان «اندیشه الکترونیک پردیس پارسیان» که در زمینه ساخت قطعات و ملحقات وسایل نقلیه موتوری و موتور ها فعالیت کرده و .

- یک شرکت دانش بنیان، موفق به ابداع مجموعه ای از استاندارد های کدسازی شده است که بر سیستم های میکروکنترلری خودرو نصب شده و ایمنی سیستم را ارتقا می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، جعفرامینی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان اندیشه الکترونیک پردیس پارسیان که در زمینه ساخت قطعات و ملحقات وسایل نقلیه موتوری و موتور ها فعالیت کرده و تولید سیستم های قفل سازی را در دستور کار خود دارد، در خصوص کاربست این محصول گفت: کاری که این محصول انجام می دهد تامین امنیت وسیله نقلیه است تا مورد سوء استفاده سارقان و هکر ها قرار نگیرد، این سیستم روی قفل مرکزی خودرو نصب شده و بخش هایی که مربوط به امنیت ماشین است؛ مثل سنسور برق خودرو و دزدگیر خودرو را پوشش می دهد و امنیت سیستم را بالا می برد .

او ادامه داد: وجه ممیزه این محصول نسبت به نمونه های مشابه این است که در این سیستم ما برای تامین امنیت خودرو هر دو قسمت سخت افزار و نرم افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای امنیت خودروهای داخلی با فناوری ایرانی

ارتقای امنیت خودروهای داخلی با فناوری ایرانی