مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-11بين الملل

تحریف موفقیت های اقتصادی خیانت تازه پادو های اشرافیت غربگرا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تحریف واقعیت های اقتصادی و ناکامی جلوه دادن موفقیت های اقتصادی دولت به ویژه در مهار میراث فاجعه بار دولت روحانی، - تحریف واقعیت های اقتصادی و ناکامی جلوه دادن موفقیت های اقتصادی دولت به ویژه در مهار میراث فاجعه بار دولت روحانی، به ماموریت ثابت در نشریات زنجیره ای وابسته به اشرافیت غربگرا تبدیل شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تحریف واقعیت های اقتصادی و ناکامی جلوه دادن موفقیت های اقتصادی دولت به ویژه در مهار میراث فاجعه بار دولت روحانی، به ماموریت ثابت در نشریات زنجیره ای وابسته به اشرافیت غربگرا تبدیل شده است.

در این میان دو روزنامه سازندگی و هم میهن (وابسته به حزب کارگزاران) در حالی جزو معرکه گیران عمده هستند که دو دولت مورد حمایت آن ها (دولت های هاشمی و روحانی) رکورد های تورمی بی سابقه درحد 49/6 درصد و 59 درصد برجای گذاشته اند.

روزنامه سازندگی در تحلیلی با عنوان آیا منتقدان دولت می توانند تورم خلق کنند؟ نوشت: وزیر اقتصاد گفته متأسفانه عده ای برخلاف توصیه های رهبری به دنبال دامن زدن به ایجاد موج تورمی در کشور هستند.

این افراد یا از روی جهل یا براساس اهداف دیگر این اقدامات نادرست را انجام می دهند که به نفع مردم، انتظارات روانی جامعه و مدیریت اقتصاد کشور نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف موفقیت های اقتصادی خیانت تازه پادو های اشرافیت غربگرا

تحریف موفقیت های اقتصادی خیانت تازه پادو های اشرافیت غربگرا